H καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά

Posted: Ιουλίου 21, 2007 by meigeneris in Uncategorized

1966.gif

Μεγάλωσα μέσα σε μια μεσοαστική οικογένεια από αυτές που οι μητέρες ‘δείχνουν’ το σπίτι σε κάθε καλεσμένο που επισκέπτεται για πρώτη φορά το σπίτι και προσπαθούν να λάμπει από καθαριότητα για να μην τις πουν ανοικοκύρευτες. Η δική μου μάνα είναι η προσωποποίηση της νευρογενούς καθαροσύνης με δόσεις φασισμού. Δεν είναι τυχαίο που κι εγώ βγήκα ένας μικρός Χίτλερ με νευρώσεις και φοβίες. Σε όλα μου τα post υπάρχει και το όνομα μιας αρρώστιας και συνήθως στο blog μου οι λέξεις-κλειδί είναι μικρόβια και αντισηπτικό.

Αυτές οι λέξεις ξεκλειδώνουν και τη διαστροφή μου με την καθαριότητα και την τήρηση των κανόνων υγιεινής. Δε με νοιάζει αν κάποιο δωμάτιο είναι ‘ανάστα ο Ερχόμενος’ αρκεί να ξέρω ότι είναι καθαρό. Δηλαδή, εξαιρούνται οι περιπτώσεις που τα άπλυτα εσώρουχα βρίσκονται στο πάτωμα δίπλα στα πιάτα και τις καπότες! Γιακ!!


Γιατρέ μου έχω εμμονές.. Ο αδελφός λέει πως είναι «κολλήματα» που πρέπει να αποβάλλω γιατί δε θα με πλησιάζει άνθρωπος έτσι όπως πάω. Είμαι ψυχαναγκαστικά καθαρή και επαναλαμβάνω τελετουργικές πράξεις προκειμένου να ανακουφίσω το μυαλό μου. Έλα όμως που προσέχω για να έχω και νιώθω ευτυχισμένη.

Αρχή μου είναι η σχολαστική καθαριότητα και αξίωμα η ενδελεχής ταξινόμηση με χρωματικά κριτήρια. Ακόμη κι τα άχρηστα αντικειμένα που συσσωρεύω επειδή μου ξυπνούν μνήμες ταξινομούνται και αρχειοθετούνται για πιο εύκολη πρόσβαση. Δεν είναι τέλεια σκέψη να βάζεις ετικέτες στα διάφορα κουτιά;


Το δικό μου μυαλό θέλει τάξη για να λειτουργήσει. Θυμάμαι όταν διάβαζα στο Λύκειο έπρεπε το γραφείο μου να είναι τακτοποιημένο σε ευθείες παράλληλες και να μυρίζει καθαρό οινόπνευμα. Π.χ. δεν ήταν δυνατό να συγκεντρωθώ όταν τα βιβλία ήταν στοίβες, το δωμάτιο είχε σκόνη και μύριζε κλεισούρα. Κάθε βδομάδα έπαιρνα το ξεσκονόπανο και επιδιδόμουν στο κυνήγι της σκόνης. Δε με ένοιαζε να με επαινέσουν οι γονείς μου αλλά να αισθάνομαι ευφορία στο δωμάτιό μου, εξάλλου εκεί περνούσα πολλές ώρες.

Τα πιάτα πρέπει να τρίξουν, το σεξ δε γίνεται χωρίς προφυλακτικό, μπάνιο κάθε μέρα 1 φορά τουλάχιστον, επισκέψεις στο γιατρό τακτικά, και η κυρία στο φούρνο πρέπει να φοράει γάντια για να πιάσει το ψωμί μου! Τα πόμολα κρύβουν τα περισσότερα βακτήρια και γι’ αυτό απολυμαίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ενώ όταν βρίσκομαι έξω δε τα αγγίζω, παρά μόνο με τη βοήθεια ενός χαρτομάντηλου.

Δε μπορώ αυτούς τους ωχαδελφιστές που στην τελική όχι μόνο την παθαίνουν αλλά κολλάνε και σε εμάς τους υπολοίπους με διάφορες από τις ποικιλίες μικροβίων που κουβαλάνε..Αν δεν αγαπάς τον εαυτό σου και δεν είσαι προσεκτικός ποιος θα το κάνει;

Η λέξη «βρομιάρης» χρησιμοποιείται και σα βρισιά. Έχετε ακούσει κανένα να λέει τσατισμένος: «Μα τι καθαρό πλάσμα είναι ρε συ!! Τον σιχαίνομαι!» Θα ήταν παράλογο, τελείως σουρεαλιστικό..Κι όμως οι βρομιάρηδες πολλαπλασιάζονται σαν τα ξαδέλφια τους τις κατσαρίδες και απειλούν τον ήδη βρόμικο πλανήτη μας. ΟΥΣΤ!

Σχόλια
  1. Ο/Η koyklitsa! λέει:

    ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ!!!!γέλασα απίστευτα όταν διάβασα το κειμενο σου έχοντας πάντα στο μυαλό μου το δικό μου δωμάτιο…
    Όχι,μην πάει ο νους σου στο κακό απλά είμαι λιγάκι τσαπατσούλα…και αν ποτέ δω καμιά σκονίτσα κάνω και τα στραβα μάτια…από μικρή με θυμάμαι να διαβάζω ανάμεσα σε στίβες από ανάκατα βιβλία με ρούχα…οι φωνές των γονιών μου για συμμάζεμα ήταν κάτι σαν μια μύγα που άρχισε να σου τη σπάει στα νεύρα…Τα χρόνια πέρασαν και αυτό που παρατήρησα είναι ότι φροντίζω επιμελώς όλο το υπόλοιπο σπίτι αλλά το δωμάτιο μου παραμένει στην ίδια κατάσταση του παρελθόντος…

  2. Ο/Η Ιωσαφάτ λέει:

    Πιστεύω πως μάλλον πάσχεις από OCD. Κοίταξέ το.

Σχολιάστε

